Lite smått om mig

2010-03-22 | 10:27:13

DÖDEN

[ ] Jag är rädd för att dö.

[X] Jag hatar begravningar.

[ ] Jag har sett någon dö.

[ ] Någon nära till mig har försökt begå självmord.

[ ] Någon nära till mig har begått självmord.

 

MATERIALISM

[ X] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare.

[ ] Jag äger många dyra designerväskor.

[X] Jag äger något från H&M.

[ ] Jag samlar på serietidningar.

[ ] Jag äger något från Benetton.

[ ] Jag äger något jag köpt på E-bay.

[ ] Jag äger något från Diesel.

 

RANDOM

[ ] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.

[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.

[ ] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor

[ ] Jag ser på nyheterna.

[ ] Jag dödar inte insekter.

[X] Jag svär ofta.

[X] Jag sjunger i duschen.

[ ] Jag är en morgonperson.

[ ] Jag betalade för min rington.

[ X] Jag är petig med grammatik.

[ ] Jag är en sportfanatiker.

[ ] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.

[ ] Jag är bra på att baka.

[ ] Min favoritfärg är vit, röd eller blå.

[X] Jag skulle kunna ha pyjamas på mig till skolan.

[X] Jag vet hur man skjuter.

[ ] Jag är kär i kärleken.

[X] Jag skrattar åt mina egna skämt.

[X] Jag äter snabbmat varje vecka.

[ ] Jag är bra på matematik

[ ] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.

[X] Jag är väldigt kittlig.

[ ] Jag älskar mörk choklad.

[X] Jag spelar dataspel och/eller tv-spel.

[X ] Jag är bra på att minnas ansikten.

[ ] Jag är bra på att minnas namn.

[X] Jag har ingen aning om vad jag vill göra resten av mitt liv

Kommentera här! » 0
Allmänt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: