Internationella kvinnodagen

2010-03-08 | 17:09:29

Tänkte jag fira med att få bloggen upp and running igen!!





På jobbet just nu så har chefen precis haft sönder en stressboll med mjöl i och jag sitter just nu med hemsk tinitus. kaos!
Jag försöker skriva men ju mer jag tänker så piper det ännu mer, har inte haft så här ont i huvudet på länge!
Jag tittar ut genom en av dessa stora fönster på kontoret där molnen ligger gråa över hiltonskylten och marken är en enda stor pöl. Vågorna bråkar och skummar vitt längre bort.
Det är alltså riktigt trist väder på Malta idag!
Dessutom har jag spenderat 350 spänn helt i onödan på ingenting, det enda jag fick ut av det var bara en dålig erfarenhet! Men jag ska inte klaga! Igår kom ja ju faktiskt hem från ROMA!




Fontana di Trevi


Colosseum

Vatikanstaten

Ill be back! Jag lovar!

Har dessutom fler bilder från Rom men så länge, Puss och kram!

Kommentera här! » 0
Italien


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: