En solstråle

2010-03-18 | 09:59:29

God morgon världen!
Tog en promenad till jobbet, vilket var tur för det var världens trafikstockning. Det var en cykeltävling mitt i alltihop och så höll dom på att laga och bygga något på ena sidan vägen, kaos med andra ord!



Höll på att dö av spinningen igår, men jag ska verkligen gå varje onsdag! Det var riktigt kul att hårdträna och det behövdes. Känns som att jag svettades bort alla onda andar och tankar för idag är jag en helt ny människa!
Oscars pappa är här så maten var klar när jag kom hem, en ovanlig men trevlig syn.
Det var St Patricks day igår men ingen hade orken att gå ut, när jag kom hem från träningen hann jag äta och kolla på travelchanel en halvtimme, sen slocknade jag i sängen som en liten bäbis.

Kram

Kommentera här! » 1
Allmänt


Kommentarer
Jennyh ♡ svensk tjej på Malta

aha va den dagen igår, bra att man har koll haha. :D



hmm gymkortet på preluna som ja snacka om kosta €150 för 6månader om man är två stycken som signar upp samtidigt, standardpris €190 nånting. Då får man gym, bad och klasser. Det tycker jag är superbillgt? :D

Skrivet den: 2010-03-18 kl. 17:51:24
Adress: http://jennyh.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: