Bananen och gurkan

2010-03-25 | 12:47:42

Bananen och Grukan heter mina "kanariefåglar" som vi skaffade inpulsivt för några veckor sedan.

Eftersom min kamera är trasig och jag inte kan ta nya bilder så får det bli ett inlägg och mina söta små fåglar som kvittrar non stop.

Vi brukar ställa ut dom på balkongen ibland och det älskar dom och nu när Oscars pappa är här så är dom inte lika ensamma på dagarna.

Dock är det inte lika kul när dom sätter igång och börjar kvittra kl 6 på mornarna!
Gissa vem som är Gurkan, och vem som är Bananen ?



Imorgon kväll ska vi till Maltas nya shoppingcenter som tydligen ska vara storslaget, då kommer jag att ta med Oscars mobilkamera så att ni får se!

Kram

Kommentera här! » 0
Allmänt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: