Goddagens!

2009-11-19 | 11:34:14



Hur mår alla där ute?
Jag såg Julie and Julia hemma i helgen. Vilken mysig film! Den var verkligen inspirationsfilm för mig. Jag gjorde faktist poacht ägg samma kväll till middag. Första gången i mitt liv, och det blev jättebra. 
Poach ägg är ju lika nyttigt som ett kokt ägg och ser ut som ett stekt ägg. 
Om man vill göra fried rice med ett ägg on top kan man ju dra ner på fettet med poach ägg istället, supergott och nu har det blivit min favorit. Lite restaurangfeeling över poach ägg!

NU TILL LITE MALTA-INTÄRNA TIPS:

Nu finns det massor med svensk godis på Malta! Förstår ni vad jag har frossat?
Kaisa och hennes kille har öppnat en butik i St Julians med bara svenska delikatesser.
Ostbågar, lösgodis, OLW chips, Gott och blandat, Marabou, bea-sås. Massa gott. Och till jul kommer sill och annat juligt och svenskt. Kolla hemsidan HÄR
Vilken fräsh idé, det kommer säkert gå jättebra för er! Jag ska iallafall handla varje helg, hehe.

Jag måste fixa mina naglar snart igen, trodde inte dom växer så mycket som dom gör!!
Bokar tid om en vecka eller två. Det är inte helt gratis men väldigt billigt ändå, 27 euro bara!
Stället heter Beauty Inc och hon som fixar mina naglar är från Bulgarien och är jätteduktig! Alla tjejer från företaget går till henne och det blir bara fler och fler som vill gå! Boka bara i tid! Kolla hemsidan HÄR

Vi ska köra Tekken 6 turnering på Ps3 hemma hos oss i helgen!
 Första ps3 spelet som vi har köpt på Malta. Oscar har har haft Ps3 sen han flyttade hit utan något spel, så vi tyckte det var dags nu! Men fan vad ett spel är dyrt! Kul att ha lite folk över, längtar!

Puss och kram
Emman



Kommentera här! » 0
Allmänt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: