Semester

2009-07-29 | 13:43:44



Äntligen ledig!
Nu har jag jobbat 6 dar i rad typ och  äntligen har jag semester!
Flipflop och Dr juice, möta Oscar för en lunch ...





Och på andra sidan vatten så ligger det ganska ok hotell...där skulle jag vilja ligga och plaska..



Vi ska åka hem till Sveariket för lite efterlängtad semester.
Haha jag har jobbat i 2 veckor! Och varit på malta en månad.
Men jag tror nog Oscar längtar ...
Vi hade planer på att åka till Kreta och hälsa på alla gamla jobbarkompisar och ta några sköna backflash roadtrips rund Kretaön. Jag längtar till Kreta. Om man jämför Kreta med Malta så är Malta mest en ö med en massa Katolska kyrkor och äldre människor som vandrar runt.
Kreta är en mycket större ö, och massor med roligt att göra! Grymma stränder, raviner, insjöar, vinodlingar, bergsstigar, en nice partystad och grymt stora frukt och grönsaker. Timeshare folk och apolloguider.  Maffia och gym, loungebarer och grekiska Tavernos.Tsatsiki och grekisk sallad!
Nästa år kanske. I år blir det en och en halv vecka i Sverige. Hade jag kunnat ta ledigt längre kanske det hade blivit Kreta.

Puss och kram
Emman

Kommentera här! » 0
Allmänt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: