Posetiv ångest

2009-08-02 | 14:50:53



Det slog mig idag att sen jag kom tillbaka till Malta förra söndag så har jag inte tränat en endaste gång.
Faktum är att jag inte tränade när jag var hemma i Sverige heller.
Och ännu ett faktum är att jag inte tränade veckan innan det heller.
Det är den brutala sanningen.
Och ingenting som jag hade tänkte skriva nu funkar som en bra ursäkt.
Därför så tänkar jag nu sätta upp ett mål, och även avslöja en deal som jag lovat Oscar att hålla.
Dealen är så här: Jag ska springa minst 3 gånger i veckan, två veckor frammåt. 
Om jag gör detta kommer vi köpa ett gymkort till mig.
Man ska inte köpa något förens man verkligen förtjänar det!
Efter detta inlägg ska jag skriva ut mitt arbetsschema, sätta punktliga tider då jag ska springa och så ska jag bara göra det.
Japp! Nu ska det bli ändring på saker och ting.

Puss och kram
Emman

Kommentera här! » 0
Allmänt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: