På äventyr med Kevin

2009-08-22 | 11:29:55



Tittut!




Mitt hår ser ut som ett skatbo..
Turistbild..





Fiiin!

Efter Badet grillade vi och sen gick jag och min älskling ut på äventyr. Jag var ledig resten av veckan! Skönt skönt skönt.



Påväg hem, shoes OFF please!
Ps, märker ni nån skillnad på gatan..har aldrig tagit bild på denna gata förut..

Kass bild men fina tjejor.

Åh jag kan inte hålla mig längre. Snart spricker jag! VI HAR ÄNTLIGEN FLYTTAT!!
And this is my port! Yes it is


Penthouse med två Terrasser. Och jag måste säga, världens underbaraste grannar.
Tack Kevin att du hjälpte mig flytta ur massa grejs ur gamla lägenheten på din semester! Ser ni vilken underbar vän hon är !

Puss och kram
Emman

Kommentera här! » 0


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: