Ledig måndag

2009-08-04 | 14:03:58



Underbart att äntligen vara ledig!
Jag vaknade måndag morgon kl 9 efter att ha sovit 13 timmar. Jag behövde visst det efter att ha jobbat 6 dagar i rad.
Startade dagen med lite efterlängtad shopping efter lönen.
Satte mig på en restaurang och väntade in Oscar och gänget som skulle ha gemensam lunch idag.


Kollade igenom vad jag har shoppat. Supernöjd! Handlade hudprodukter från Clarins.
En Water Purify One-step cleanser, HydraQuench Lotion SPF 15 och en HydraQuench cooling Cream-gel,
Jag fick tre gratistester också, en toner, cleanser och en blemish control som även är bra mot prickar när man rakar sig.Jag fick även en väska och en loyaltycard, där jag får en grattis massage, eller manikyr om jag handlar för en viss summa.
Tror du inte man känner sig lyxig eller!




Jag har testat produkterna nu och min hy känns hur len som helst!
One-step cleansern är jättebra, den är enkel eftersom man behöver inte tvätta sönder huden och den är perfekt när man vill ta bort sminket efter en hel arbetsdag och byta till utgångsmake-upen.
Lotion med solskydsfaktor är perfekt när man är i ett varmare land och cooling krämen är hur skön som helst på eftermiddag/kvällen.

Efter lunchen åkte jag till Sliema och badade resten av dagen.




Iceslush och no toppless solandes här inte.

På kvällen sprang jag och Oscar! Jippie, äntligen är jag igång med träningen igen. Nästa springdag blir onsdag.

Puss och kram
Emman

Kommentera här! » 0


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: