TemptAsia på Palace hotel

2010-03-13 | 21:18:44

Vi var ute och åt igår, och eftersom jag inte tog med kameran (glömsk som man e) så kommer här några lånade bilder.

Vi kanske går upp dit imogon och tar lite bilder så får ni se, hotellet är jättehögt och man har grym utsikt ïfrån poolen och restaurangen som ligger på taket.

                                                                  


Sen kan jag nog säga att ska man dit, går man dit för deras sushi eller för att ta en fördrink och se utsikten.
Den andra asiatiska maten var ingen höjdare!

Föresten höll jag mig nykter hela kvällen utan problem,lättare än vad jag trodde.
Inga cigg och ingen alkohol längre, börjar ju bli riktig renlevnadsmänniska :P

Kram

Kommentera här! » 0
Allmänt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: