Skyller på mobilkameran

2010-03-29 | 23:26:04

Att jag har hoppat över några dagar!
Det är inte lika kul att blogga på något sätt om man inte kan lägga in en bild eller två i varje inlägg.
Nu har jag äntligen fört över lite bilder från Oscars mobilkamera,och snabbsumering av helgen är att jag har utforskat det nya shoppingcentret Point som är tusen gånger bättre än all annan shopping på Malta. Thanks
Amanda har visat mig ett märke som jag blivit lite halv förälskad i, Massimo Dutti som jag kommer att handla mycket kläder på i framtiden! :)

Sen har Oscar spillt vin på Asims dator, vilket betyder att vi var tvungna att handla en ny dator till honom, poff så var dom pengarna borta.
I söndags var vi hemma hos Amanda och hennes mamma Eva bjöd på jättegod lax och potatis med jordgubbar och mjölk till efterrätt, mmm sommarmat!
Vi satt länge på deras balkong och njöt av världens utsikt över havet!
Sen gick vi förbi Sonia en snabbis för att gratta henne på födelsedan.

Idag måndag har vi varit magsjuka och mest legat döda men imorn blir det jobb igen.







Tröjan är från Massimo Dutti

Kram

Kommentera här! » 0
Allmänt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: