Kopi Luwak

2010-03-14 | 18:46:33

Här har ni världens mest exklusiva kaffe, och kommer ifrån en indisk palmmårds avföring!
Den äter tydligen kaffebär, och via matsmältningen försvinner den bittra smaken och lämnar efter sig en unik kaffesmak.
hm.



Undra om jag ska mata mina fåglar med kaffebönor och samla ihop alla bajskluttar som dom skiter ut varje dag och rosta, skulle ju kunna tjäna en förmögenhet om jag bara säljer in konceptet riktig bra! Det är bevis på att allt går om man vill!

Föresten, ny design!
Tryck på google translate under "om mig" och översätt till engelska, haha det blev en sjuk översättning, men rätt kul att läsa! Chippen översattes till chippendale och andra roliga meningar!

Kram

Kommentera här! » 0
Allmänt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: