Heeeej!

2010-06-29 | 16:51:37

Hahaha det var ju länge sen det här!

Imorgon är det Isle of MTV här på Malta. Först spinning sen direkt till Valetta. Kelis, Kid Rock, David Guetta och Scissors sister spelar!

Köpte en ananas på väg från lunchen med Oscar. Kylen är ganska tom men i skåpet finns några tonfiskburkar.
Ska kolla recept på tonfisk med ananas och chili, ris till...kan bli rätt gott?!

Mamma och leffe har hälsat på, Oscars mamma har hälsat på, Marie (Syster) Niclas och lilla Gabbe och nyfödde Andrea, Oscars kusin och hans tjej Petra har kommit hit och hälsat på sen sist, heeeela gänget nästan!

Jag har gått och blivit gravid! Nu vet dom flesta om det och det syns ganska väl så det är lika bra att göra det offentligt,
17 veckan är jag i . Bilder kommer när vi åker till sverige på semester 15- 25 juli. Då ska jag köpa en Cannon G11 och börja blogga med bilder igen.
Nu börjar det bli jobbigt att promenera tilloch med! Ska testa spinning imorn, då får man ialla fall sitta ner :P
Snart blir väll det här en blogg om graviditet misstänker jag :)

Puss och kram




Kommentera här! » 1
Allmänt


Kommentarer
Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

Grattis till graviditeten :) Men ska du bo kvar och föda här? Måste va jobbigt o annorlunda mot sverige

Skrivet den: 2010-08-27 kl. 15:14:45
Adress: http://jennyh.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: