halvtid

2010-04-22 | 15:28:43

Nu lever jag ganska bra!
Har gått ner på halvtid och slipper sitta på 4:an och sälja.
Mycket nytt som jag inte ska ta nu, kanske om en månad. Men jag får börja blogga i långsam takt igen.
Har nån slags noja med saker, gillar inte när folk jag inte känner lägger till mig på facebook tillexempel, blir riktigt irriterad över sånt. Kanske är lite folkskygg.
Mer tid till mig själv och sådär nu iaf.
Men det är ovant att jobba mindre kan jag säga! Har ingen aning om vad jag ska göra,snart ska jag ner till banken och sätta upp nått fondkonto.
Snart...
Mamma och Leffe väntar med att komma och hälsa på till 6 maj, skönt att inte behöva oroa sig om att planet störtar eller nått,då är väll det värsta över, eller ?!

Vi åker nog till ett hundschelter på lördag eftersom dom inte kommer, ser om man kan hjälpa till med nått. Kanske hittar man en hund att vara foderfärd till fram till augusti nu när jag är hemma mer.


Kommentera här! » 1
Allmänt


Kommentarer
Lillan

Såg att du jobbar i tornet, är det möjligen expekt.com?

Skrivet den: 2010-06-22 kl. 09:54:56
Adress: http://sandsten.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: