Träning

2009-09-26 | 13:13:30

Nu har jag satt igång på riktigt!

Skulle ha gått upp åtta, men vi vaknade nio. Det blev inget gymkort idag heller med andra ord. MEN..
Jag tog ändå en promenad på 75 minuter och gjorde armhävningar och sit-ups. Alla vet ju att vi otränade behöver lite längre tid för att få igång kroppen så det var nog en bra start att ta en rikitgt lång promenad och lite mjukstart på muskel övningar.
Så klart med min otur i ryggen så är det jättefint väder idag. Och jag sitter på jobbet. Men på promenaden fick jag vandra på stranden och doppa fötterna i vattnet i alla fall.
Imorgon hoppas jag att vi går upp åtta ock köper gymkort. Då är gymmet säkert stängt. Haha

Puss och kram
Emman

Kommentera här! » 1
Allmänt


Kommentarer
Anonym

Skrivet den: 2009-09-28 kl. 08:17:45

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: