Gym and University

2009-09-02 | 13:57:42



Idag har jag varit duktig!
Jag har kollat upp två saker som jag har velat länge länge länge.
University of Malta och vilket gym jag ska gå på. Man ska göra något vettigt varje dag för att nå framgång. Jepp.
Här är schemat för gym. Inte ens hälften så bra som Sats, eller Worldclass men ändå nått!

Time Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday

09.30am

Cardio Fun

Tone n' Step


Abs n' Pumps

Yoga Class

10.45am

Yoga Class







06.30pm

Circuit Training







07.00pm

Spinning

Abs Tone

Pilates / Spinning

Body Pump



07.30pm

B.L.T gym







08.00pm

Yoga Class


 




Passar mig bra, börjar jag 7 slutar 4 kan jag ta sena passen, börjar jag 12 slutar 21 kan jag ta dom tidiga. Perfekt! Och det är inte allt för tidiga pass heller! Jacuzzi ingår, handdukar, gym pass, bastu innomhuspool mm. Där ska jag nog trivas. Bokas inom kort!

Puss och kram
Emman

Kommentera här! » 0
Allmänt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: