Sept. 24, 2009

2009-09-24 | 13:29:04

♥ ♪♫


Jag har inte haft så mycket på hjärtat dom senaste dagarna.
Ni får helt enkelt förlåta mig!

Nu sitter jag på jobbet och har lovat mig själv att jag ska lägga upp bilder från Guetta när jag slutat.

Matilda sitter brevid mig, hon har precis gjort ett photoshot. Riktigt fina bilder! Det är tjejen med rosasvartspetsigt linne. Längst upp. Kolla här. Visst e hon snygg!

Igår kollade vi på Antichrist och den var ju helt tokrubbad! Kalla det konstnärligt gjort, eller att man ska "förstå" den phsykologiskt men jag tycker budskapet bara blir suddigt.
Den handlar om två föräldrar som har sex, det är introt. Deras barn tar sig ur sängen,klättrar upp på fönsterbläcket och ramlar ner utan att dom hör någonting.
Mamman har sådan ångest att hon blir phsykisk sjuk och plågar sig själv och sin man för att dom inte hörde någonting.
Det kan jag förstå. Sen spårar den bara ur.
Hon klipper av sig sitt kön, misshandlar sin man,rådjur springer omkring med halvfödda kalvar och den är bara hemsk och långtråkig.
Sen visar det sig att mamman såg sitt barn gå upp på fönsterbläcket.
Aja förlåt om jag förstörde filmen men den är inte sevärd ändå.

Oscar har föresten varit i Sverige, och med sig tog han svensk godis, turkiskt peppar , gott o blandat o bilar mmm!
Så vi tog det ala swedish igår. Gjorde Potatismos och ungsfalukorv, film med popcorn och godis framför tv:n och kollade självkklart på idol och film. Åh så mysigt!

Sen kan jag säga det att det är världens stormväder nu på Malta fram till söndag så jag rekomenderar ingen att komma denna vecka!
Det blixtrade hela natten.

Back to work!



Kommentera här! » 0
Allmänt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: