Isle of MTV

2009-08-02 | 18:56:53



På väg hem från jobbet kunde jag inte sluta nynna på en låt med Black eye peas, " I got a feeling"  Lyssna genom att klicka här
Inte konstigt att man fastnar,samma text over n over

Det får mig att tänka på när vi var på Isle of MTV på Malta för några veckor sen, över 50 000 människor var på plats!
Då spelade Black Eye Peas och Lady Gaga.
Det var en grym tillställning och riktigt bra med tanke på att det var en gratisspelnig!
Black eye peas körde en hyllning till käre Michael Jackson. Så bra faktiskt! Kändes som att man var på ett grymt party med cool live/dj musik.

Bilderna är tagna med min dåliga mobilkamera..

Kolla vad coola kläder Lady Gaga hade på sig här
Varnar dock för dåligt ljud.

Nu är jag så trött så jag sluddrar.
Det blir takeaway från indien ikväll.

Puss och kram
Emman

Kommentera här! » 0


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: