Fredag och firmafest

2009-08-11 | 13:28:00


Här kommer lite bilder från i Fredags-kväll
Jag kommer ihåg att det var mysigt att bada när solen hade gått ner, bongotrummor som spelade, massor med vin öl och rosé att dricka, Åsa som tappade sin klänning i vattnet och dålig mat.
Nej den var inte dålig så, men vem serverar pasta, ris, och kall potatis med en skinkbit eller en ostskiva?! Malteser är ju roliga.
Jo, såklart lite bröd också.
Malteser är lite egna. Jag skulle tanka på mitt maltesiska nummer efter att äntligen ha fixat ett.
Dom pratar på Maltesiska och man väntar artigt på att som ska säga " For english, press.."
Men det kommer inget och blir helt tyst i luren.
Så jag lägger på och ringer upp igen för att höra om det är något som jag har missat.
Då kan jag uppfatta "english" och antaligen säger dom tryck 4. Men på Maltesiska! Hur ska jag kunna förstå vilken siffra jag ska trycka på? Det finns ju en anledning till varför man vill ha engelsk meny.



Efter båten gick vi direkt ut, hade ju velat duscha av mig saltvattnet, men det var inte så viktigt just då :-P

Puss och Kram
Emman

Kommentera här! » 0


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: