Thailand!

2009-07-31 | 13:05:19



Jag längtar efter Thailand! Jag och Oscar satt och drömde oss bort igår.
Maten, landen, männsikorna allt!
Oscar delar med sig att han har tröttnat lite efter att ha bott där i två och ett halvt år, jag protesterar. Man kan aldrig tröttna på Thailand. Kanske att det har blivit lite väl förstört av all turism, men utan turister hade aldrig Thailand varit det Thailand det är idag. Man kan alltid se saker ur olika synvinklar. 
Hur som helst.
Min resa i Sverige fortsatte iallafall till Thaibåten på söder.
Det skulle nästan gå för Thailand på det här photot eller hur ;-)
(bara för att det är så dåligt taget och alldeles för mörkt, perfekt)



Min älskling Liz följde med även fast hon jobbade dagen efter!
Det var också första gången som jag och Kevin gick ut tillsammans på vääldigt väldigt lång tid.
Så det var riktigt kul, Kevin och Liz klickade och det var det blev jag jättglad över.
Jag träffade också en av Oscars bättre vänner Nisse! Och Roy var med  :-)


Puss och kram
Emman


Kommentera här! » 0
Sverige


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: