Snabb resumé

2009-07-31 | 13:25:13



Jag bakis på väg in till stan


Senare är vi bjudna på middag hos Storasyster Marie och Niclas och lilla Gabriel.
Mamma, Leffe och Cornelia var också med.
Vi skulle ju åka till Gotland på fredag morgon, men oturligt nog så krockade två Gotlandsfärjor dagen innan. Denna dag vi är hemma hos Marie. tror jag. Eftersom jag skriver om min Sverigeresa i efterhand så har korttidsminnet som vanligt raderat massa som man igentligen borde minnas.
Sen näääär har två Gotlandsfärjor krockat? OCH MED VARANDRA!? Jag tror det var meningen. Otur följde mig i Sverige för det var bara en av många andra småsaker som gick snett när vi var i Sverige. Bilköer i 45 minuter, träning på S.A.T.S som aldrig blev av eftersom just den dagen vi hade tid att gå ock träna så har dom inga pass alls på nått center efter kl 12 på dagen. Och vi tänkte ju självklart gå efter ett. Och det är också skumt, sen när har alla S.A.T.S i hela Stockholm inga pass efter 12 på en lördageftermiddag. Jaja det är mitt i sommaren men jag tar det ändå som ett oturstecken.
På Gotland fanns min andra Syster, Fredrik och lilla Elin och även mina små (okej nu är det deras) Birmakatter som dom tog med sig dit.
Så jag blev lite ledsen att vi inte kunde åka för jag saknar dom också!
Men Niclas och Marie hade gjort jätttttegod grillad mat med  halloumi å massa annat gottit. Jag hade velat spendera mer tid med er!!
Jag vill spela Tennis utanför erat hus och sitta och hänga i erat nya snygga kök!
Och jag är jätteglad över vad Marie berättade för mig! Längtar tills dess!


Puss och Kram
Emman

Kommentera här! » 0
Sverige


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: