Oxnö

2009-07-29 | 14:11:07



Vi kommer fram kl 3 på natten torsdag morgon, och vaknar 9.00 av världens efterlängtade röst! Kebo!!
Jag har inte sett henne sen julas eftersom hon är utomlands och pluggar till läkare!
Jag tror inte jag lät så glad i telefonen eftersom jag var en sömngångere och kände hur sömnen kröp i kroppen .
"Gomorgon!  Nu ska ni upp och bada med oss" Helt glad och nöjd. Suck! Men jag är jätteglad att du väckte oss för det tog ett bra tid innan vi kom till Oxnö, som ligger vid Gålö i Haninge.

Oxnö:



And the water was cold as ice..himlen var molning och Sverige är sig likt :-)



Kevin, Sanne Oscar och jag


På kvällen åkte vi hem till Kevin och grillade lite!
Sanne gjorde entré med en rosa cykel och vi hade massa gott rödvin att dricka!
Underbar kväll!

Kommentera här! » 0
Sverige


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: