The Secret

2009-08-05 | 14:27:38



Inatt sov jag inte mycket.
Jag kände mig helt utmattad och det var tungt att åka till jobbet, även fast jag börjar kl ett.
Oscar tog en sovmorgon och vi köpte en mega frukost bestående av :
Äggröra med tomat och gräslök
bacon
vita bönor i tomatsås
knäckebröd  med filadelfiaost, salami och gurka
Färskpressad apelsinjuice
och melonskivor
mmmm så smaskigt.
Jag fick en jättehemlängtan när jag gick till bussen. Jag saknar alla hemma i Sverige som jag bryr mig om!
Inte för att jag vill ha "trygghet" på något sätt utan för att jag vill umgås med alla, jag undrar vad ni gör och jag vill vara där med er!
Varför är det alltid så med mig ?! När jag är hemma så vill jag åka utomlands, och när jag är utomlands så längtar jag hem.
Jag tog med juicen som vi hade druckit lite av på morgonen och på baksidan lästa jag en bra text som jag gärna vill dela med mig av:
  • eat your greens
  • exercise daily even if it´s just taking the stairs instead of the lift
  • drink plenty of water
  • practice your smile
  • the glass is always half full
  • cycle to work
  • practise yoga
  • learn how to take a compliment
  • see the world
  • give your mother a dozen red roses and tell her you love her
  • get to know your neighbours
  • plant a tree
  • learn to ballroom dance
  • shower in a waterfall
  • sing a great song in front of an audience
  • sleep under the stars
  • learn to juggle with three balls
  • find a job you love
  • spend three months getting your body into optimum shape
  • drive a convertible with the top down and music blaring
  • laugh out loud
  • go deep sea fishing and eat your catch
  • run a marathon
  • look into your child´s eyes,see yourself,and smile
  • always take the healthy option
Jag skrattade högt för mig själv efter att ha läst detta och nu mår jag mycket bättre!
Emma is back on track.

Puss och kram
Emman

Kommentera här! » 0


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: