Skön morgon

2010-03-17 | 09:57:32

Gick upp ganska tidigt idag för att duscha och ta en promenad till jobbet.

Brukar inte vara såhär glömsk men har varit det på sista tiden, igår glömde jag träningskläder och idag glömde jag gymkortet, 
hoppas jag kan träna iaf, utan id eller gymkort...klantigt!
Igår fick jag gå hem efter jobbet  medan Oscar tränade så jag lagade en god middag istället,
det blev kyckling tika masala i ugn med  grillad squash, svamp och paprika och ångkokt ris persisk stil och massor med vitlök mmmm!

Idag ska bli en bra dag med mycket sälj!

Utsikten från kontoret...



Kram

Kommentera här! » 1
Allmänt


Kommentarer
Wilda

ÅH! Ja, jag har sett störa hundar åka där! Ser typ ännu roligare ut ju!



Malta är verkligen inte fel det heller! Jag vill dit igen! Var på språkresa för hundra år sen men ön var grym! Särskilt bad vid klippor man kan hoppa från osv =)

Skrivet den: 2010-03-18 kl. 04:18:30
Adress: http://wilda.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: