Fre, 16:00 : Gårdagens rush med lägenhetsvisning

2009-08-14 | 16:22:40

Vaknade upp efter girls night out i onsdags och kände mig bara en aning sliten.
Tur att jag var ledig!
Först åkte jag till social security office i sliema
Kl 13.00 hade vi bokat tid med mäklare som visade oss 5 penthouse-lägenheter varav två var intressanta.
Självklart var det ingen av dom som uppfyllde alla våra krav och det var antingen det ena bra med den ena, och det andra bra med den andra.
Sjukt svårt val.

(Det är inte den här)

Den ena låg i centrum och var lite minde. Väldigt fräsch men inte mycket arbetsyta i köket och mörkt badrum.
Egen hiss, jättehärlig uteplats, och 2 extra balkonger i sovrummen.

Den andra, ligger 15 min från centrum, dåliga bussförbindelser
Jättefräscht nytt kök med köksö. Underbar havsutsikt , tyvärr liten motorväg utanför.
3 sovrum med sköna sängar! Två stora badrum, 2 extra balkonger och mycket yta.
Ingen snygg soffa alls och pytteliten tv. Priset var också bra.
Argh jag vet inte! Vi vill gärna flytta tills Kevin hälsar på så hon får någonstans att sova, eftersom just nu har vi endast ett sovrum. Oscar kommer få sova hos en kompis har vi bestämt. Men hur kul är det.
Jag hatade arbetsytan i köket på den lilla, och dåligt med space att dansa runt i och badrummet. Jag älskade fräschheten i sovrummen och uteplatsen. Tvn var sådär och soffan var liten men snygg.Och läget, att man kan knata runt i stan.
I den andra hatade jag läget, den fula soffan och tvn. Jag älskade köket och sovrummet med syrsor som hörs utefrån. Sängen och ljusa badrum.
stress.



Kommentera här! » 0
Allmänt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

Mejl: (publiceras inte)


Adress:


Kommentar: